+36 20 2000 222 info@somogytranszfer.hu

UTAZÁSI FELTÉTELEK

Megrendelés

1. Megrendeléseiket az alábbiak szerint tudjuk fogadni:

  • Partner utazási irodáinkon keresztül
  • Weboldalunkon, az erre a célra kialakított on-line megrendelőlap kitöltésével
  • E-mailben részletezve / info@somogytranszfer.hu címre elküldve /
  • Személyesen ügyfélszolgálati irodánkban
  • Telefonon, a 06-20-2000-222 telefonszámon

2. A megrendeléshez a következő adatok megadása szükséges: név, kiállási cím, telefonszám, E-mail cím, az utazás dátuma, úti cél, a repülőjárat száma, indulási ideje, ill. érkezési ideje, poggyászok mennyisége, egyéb kérések. Amennyiben az utas a kézi poggyászán és két normál méretű bőröndön kívül /fő, max. 20 kg / további poggyászt kíván magával szállítatni akkor azok súlyát, és méretét kérjük előre jelezni.

3. Nem szokványos poggyászok szállításáért / amennyiben erre lehetőség van / felárat kell fizetni/ pl.: gyermekkocsi, kerékpár, kutya, egyéb / melynek díja 2000.-Ft.

4. Az aktuális árjegyzékben megadott árak Kaposvárról történő indulás esetén értendőek.
Más helységekről kért indulás ill. érkezés estén az árakat előzetesen egyedileg egyeztetjük a megrendelővel.

5. A megrendeléseket minden esetben visszaigazoljuk. Amennyiben a megrendelő az utazás előtti nap 18 óráig nem kapja meg e-mail, sms vagy telefonos megkeresés útján a visszaigazolást az indulás pontos időpontjáról úgy egyeztetés céljából feltétlenül hívja fel telefonszámunkat.
A megrendelések a beérkezések sorrendjében kerülnek visszaigazolásra és teljesítésre.
Az indulás időpontján három naptári napon belüli megrendeléseket a már beérkezett megrendelések figyelembevételével tudjuk elfogadni.

Módosítás

6. A módosítás térítésmentes, ugyanakkor megrendelés módosítására legkésőbb az utazás megkezdése előtti harmadik napig van lehetőség amennyiben a más korábban elfogadott megrendeléssel, nem ütközik. A foglalt megrendelések lemondása esetében a teljes viteldíj 50%-ra tarthat igényt a megrendelő.

7. Az oda-vissza történő utazás alkalmával amennyiben a visszautazás időpontja megváltozik a megrendelésben rögzített időponttól, megrendelőnek az eredeti időponttól 24 órán belül lehetősége van a térítésmentes módosításra, de ebben az esetben az utas tudomásul veszi, hogy igazodva a többi utashoz, előfordulhat, hogy a kért időponttól eltérő más időpontban tudja a szolgáltató a szállítást teljesíteni.


Menetidő, Várakozás

8. A szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy az utas az úti célt biztonságban és időben elérje.

9. A menetidő Kaposvár-Budapest Ferihegy viszonylatban átlagosan 2,5 óra, ugyanakkor az útviszonyoktól és az évszaktól függően akár plusz 1-1,5 órás eltolódás előfordulhat így az indulási időpontok meghatározása ennek figyelembe vételével, történik.  Amennyiben a megrendelő hibájából 30 percet meghaladó mértékben eltér az indulási időpont úgy a reptérre történő pontos érkezés tekintetében szolgáltató, nem tudja a felelősséget vállalni.
Az útvonal nem állandó az a megrendelések figyelembe vételével kerül meghatározásra.

10.A szolgáltató nem tartozik felelősséggel a tőle független általa nem befolyásolható események / pl.: útlezárás, útjavítás, balesetből egyéb akadályoztatás, stb./ következtében előforduló késésért, azonban mindent megtesz az ilyen események elkerülése érdekében.

11. Az utasokat a szolgáltató előre tájékoztatja, hogy érkezéskor a gépjármű hol fog várakozni.

12. Budapest Ferihegy repülőtéren megtalálható terminálokra egy azon időben több utas megérkezése is lehetséges így előfordulhat, hogy a gépkocsink nem éppen az ön terminálján tartózkodik, ezért kérjük, hogy megérkezéséig ön a terminál érkezési oldalán várakozzon.

13. A repülőgéppel késve érkező utasokra a megállapodottól eltérően maximum 1,5 óra várakozás előfordulhat a repülőtéren. A késve érkező utasok esetében a többi utas érdekében a szolgáltató 1,5 óránál többet nem köteles várakozni és a szállítást teljesíteni illetve a viteldíjat visszafizetni. Ugyanakkor amennyiben a gépkocsi nem tud 1,5 óránál tovább várakozni, úgy a késve érkező utast értesíti a következő járatának indulási időpontjáról. Ilyen esetben viszont több órás várakozás is előfordulhat.

14. A szolgáltató ugyanakkor fenntartja magának a jogot, különösen arra az esetre, ha több járatról is vár utasokat, hogy hosszabb várakozási idővel biztosítsa a személyszállítást.

15. Amennyiben az utas az utazás során a járműben kárt okoz, azért anyagi felelősséggel tartozik.
Az utas abban az esetben kizárható az utazásból amennyiben fertőző betegségben szenved, ittas, bódító hatású szer hatása alatt áll.
Tilos szállítani a gépjárműben olyan tárgyakat, ami a többi utas épségét illetve a járművet veszélyezteti, megrongálhatja, vagy beszennyezheti ezen kívül veszélyes / maró, mérgező, gyúlékony stb. / anyagot, lőfegyvert, szúró és vágóeszközt.

16. A szolgáltatás során a szolgáltató hibája kapcsán felmerülő károkért a viteldíj erejéig kártérítési felelősséget vállalunk.


Fizetés módja

17. A megrendelt szolgáltatás ellenértékének kifizetése a szolgáltató bank számlájára átutalással / Budapestbank  Rt számlaszám: 10103214-04482400-01003002 / illetve irodánkban, készpénzben lehetséges. A viteldíj 50%-a megrendeléskor a viteldíj teljes összegének a kifizetése legkésőbb az utazás megkezdése előtt három nappal válik esedékessé, ellenkező esetben a szolgáltató egyoldalúan eláll a szolgáltatás teljesítésétől.


A szerződés hatálybalépése

18. A szolgáltatás a fenti feltételek elfogadásával vehető igénybe. Az utazási szerződés akkor jön létre, amikor az utas vagy annak képviselője a szolgáltató ajánlata szerint a szolgáltatást megrendelte a viteldíjat megfizette annak befizetését igazoló számláját, átvette az utazási feltételeket tudomásul, vette és elfogadta. A szolgáltató a megrendelést, elfogadta és azt visszaigazolta. Amennyiben a megrendelő több személy részére rendeli meg a szolgáltatásokat, utastársai nevében is nyilatkozik ill. szerződéseket köt. Az utasok tájékoztatása a feltételekről minden esetben a megrendelést felvevő feladata és felelőssége.


Kaposvár, 2020.10.15.

Translate »